Rekomenduojame

SUNFLOWER HOTEL

Bugibba, Malta, Malta
9.5 Puikus

Viešbutis įsikūręs Qavroje, Šv. Pauliaus įlankos kurorte, Maltos šiaurėje. Jis yra tik 800 metrų nuo centro ir tik dešimties minučių pėsčiomis nuo vaizdingos 2,5 km promenados, mažo žmogaus sukurto smėlio paplūdimio, įvairių uolėtų paplūdimių, viešojo transporto, parduotuvių, barų, restoranų, kazino, kino teatro ir įvairių kitų poilsio įstaigų. Tinka šeimoms ir poroms.

Aprašymas

Vieta:

Kavra. Atstumas iki paplūdimio – 800 m, atstumas iki Maltos oro uosto – 25 km.

Viešbutis:

• ventiliatorius
  • televizorius
  • telefonas
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• valiutos keitykla
  • ekskursijų informacijos punktas
  • skalbyklos paslaugos
  • prie baseino: gultai ir skėčiai – nemokamai

Pramogos ir sportas:

Paplūdimys:

• miesto
  • smėlio
  • gultai ir skėčiai – už papildomą mokestį

Kontaktai:

Adresas: Garcia de Toledo Street, Qawra, St Paul's Bay SPB1061, Malta
Telefonas: +35621575111

Žemėlapis

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SUNFLOWER HOTEL

Eglė
2015-05-13
Viešbutis patiko. Aišku, tai priklauso nuo poreikių. Kadangi mums ypatingas komfortas nėra prioritetas - tai viešbutis buvo kaip tik mums - lova ir pusryčiai. Aptarnaujantis personalas labai malonus, draugiškas ir visada pasiruošęs padėti. Pats kambarys - viskas ko būtiniausiai reikia. Labai puiku, kad yra balkonai kiekvienam kambary ir kondicionavimo galimybė (jos, beje, mums neprireikė, nes dienomis per patį karštį niekuomet nebuvome kambaryje, o vakarais jau tokio poreikio nėra). Tiesa, pasirodė, kad kambarių tvarkytojos nėra labai preciziškos, bet skųstis tikrai nėra reikalo. :) Pusryčiai - gal būnant daugiau dienų norėtųsi bent šiek tiek įvairovės, bet vėlgi - gi nevalgyt atvažiuoji. :) Labai geras dalykas, kad jie turi baseiną ant stogo. Kaip supratom buvo viešbutyje ir daugiau pramogų, bet mums jose dalyvauti nelabai norėjosi, nes jos vyksta vakarais, o po turiningos dienos jėgų tiesiog nebelieka, tai sunku komentuoti tikslų jų pobūdį ir kokybę. Dar smagu, kad vakarais ir naktį ten ramu, nėra bėdų su išsimiegojimu. Aplankėme tikrai nemažai lankytinų vietų. Bet pačių ekskursijų mes nepirkom. Turėjome žemėlapį, kur jos yra sužymėtos, išsirinkom ką norime pamatyti ir keliavome viešuoju transportu. Kuris, beje, labai patogus - yra dienos bilietas, kuris kainuoja 1,5 Eur ir su juo gali važinėti visą dieną. Tikrai apsimoka, kai nori per vieną dieną aplankyti kelis miestelius ir jų lankytinas vietas. Kadangi Malta labai maža, tai nuvykti į kitą salos pusę - vieni juokai. Autobusai nevėluoja ir į svarbiausius miestelius ir miestus važiuoja tikrai gana dažnai (nebent piko metu įstringa), daugumoje pukiai ventiliuojama, todėl nereikia kankintis karštyje. Žodžiu, šis gražiausių vietų aplankymo būdas mums buvo priimtinas, nes esi savo laiko šeimininkas - patinkančioje vietoje gali būti kiek nori, nepriklausai nuo gido, grupės ir pan. O turint žemėlapį, pasiklysti beveik neįmanoma. Net jei netyčia nuvažiuoji kažkur ne į tą pusę - greit susigaudai, o ir vietiniai žmonės visada pasiruošę nukreipti į reikiamą pusę. Tiesa, pasirinkome vieną ekskursiją laivu - į Gozo salą, pakeliui aplankant comino salą. Kelionės trukmė - beveik visa diena (nuo 10.30 iki 18 val maždaug). Kaina žmogui - 15 Eur, plius dar 5, jei nori, kad pavežiotų po Gozo salos lankytiniausias vietas. Vaizdai pačios kelionės laivu metu - tikrai puikūs, tik Gozo salos norėjosi pamatyti daugiau. Ekskursiją nusipirkome tiesiog vaikštat Bugibos pakrante, kelionių agentai ten siūlo jas kasdien ir išsirinkti - visiškai ne problema. Taip pat, kai buvome nuvykusios (viešuoju transportu) į mėlynąją Grotą (kurią būtina pamatyti!!!) plaukėme laiveliu po urvus. Giliai neplukdo, tiesiog pamatai įdomiausias vietas iš arti, o laivelio vairininkas papasakoja kas, kur, koks gylis ir t.t. Plaukimas trunka 20min. bet tikrai verta. Kainuoja 8 Eur žmogui, kursuoja gan dažnai, priklausomai nuo turistų skaičiaus. Kalbant konkrečiai apie Maltą, kur visi jos kampeliai ranka pasiekiami, pagalvojome, kad būtų visai geras variantas toks kelionės komplektas, kur apsistojimo vietos išdėliotos skirtinguose jos kraštuose. Pavyzdžiui kelios naktys Valetoje, kelios Rabate (kur šalia yra Mdina - nuostabaus grožio dalykas, kurį būtina aplankyti), kelios naktys Gozo, kelios kažkuriame iš kurortinių miestelių ir t.t. Aišku, toks paketas gal nebūtų labai populiarus tarp turistų, kurių poreikis tiesiog išsimaudyti žydram vandeny ir pasikepinti saulėje, bet tiems, kurie nori plačiau susipažinti su kultūra, aplankyti muziejus, meno galerijas ir pan., galų gale skirtingesnius kraštovaizdžius - tai tikrai įdomus dalykas. Juolab, kad kelionės iš vieno miesto į kitą tikrai nėra varginančios. Bet vėlgi - čia priklauso nuo keliautojų prioritetų. Dar galbūt kažkaip įmanoma sutvarkyti kelionę taip, kad visi laikai būtų aiškūs nuo a iki z. Turiu galvoje paėmimą iš viešbučio į oro uostą. Nes šioje vietoje jau turėjome streso, nes a2btransfers.com puslapyje tik paskutinėm akimirkom iš vakaro radom savo informaciją apie paėmimą iš viešbučio, kuris, beje, buvo klaidingas. Buvo parašyta, kad iš viešbučio mus paima 16:20, kai tuo tarpu skrydis yra 07:10. Tokie neatitikimai šiek tiek išmuša iš vėžių. Viešbučio administratorė nuramino, kad tikriausiai įvyko klaida ir mus paims 04:20. Bet autobusiukas atvažiavo dar prieš 4. Patį viešbutį tikrai rekomenduotume. Tik labai svarbu pasverti ar Bugiba yra tikrai tas taškas, kuriame norisi apsistoti. Ten panašu į mūsišką Palangą - kavinės, barai, šurmuliukas, o pats miestas tarsi be dvasios. Norintiems tokių socialiai aktyvių atostogų - tikrai puiki vieta. Bet norintiems atpalaiduoti nervus nuo darbų - galbūt geriau kažkuris iš ramesnių taškų. Tai štai. Ačiū labai už Jūsų paslaugas, tikrai nenusivylėme, pailsėjome ir grįžti nesinorėjo. Rodos, dar pritrūko kokios savaitėlės Maltoje. :)