Rekomenduojame

ROYAL ISLAND RESORT & SPA

Baa Atolas, Poilsis Maldyvuose, Maldyvai
9.5 Puikus

Kurortas yra Maldyvų Baa atole, atogrąžų saloje su vaizdu į Indijos vandenyną. Viešnagės metu galėsite mėgautis nemokamu belaidžiu internetu, atsipalaiduoti SPA centre ir mėgautis ramiu poilsiu balto smėlio paplūdimiuose.

Aprašymas

Vieta: Baa atole, artimiausias Dharavandhoo oro uostas 9,1 km, Kihaadhoo sveikatos centras 10 km.

Viešbutis: 150 numerių kurortas yra įsikūręs apie 110 km į šiaurės vakarus nuo šalies sostinės Malės tarptautinio oro uosto. Apie 30 min. kelio skrydžio hidroplanu ir jūs pasieksite nepakartojamo grožio Baa atolo nedidelėje, koralų rifų apsuptoje, Horubadhoo saloje įsikūrusį kurortą. Šiuolaikiškai bei skoningai įrengtas, geru aptarnavimu garsėjantis ir šiuolaikinius reikalavimus atitinkantis kurorto kompleksas, yra apsuptas palmėmis nusagstyto tropinės augalijos miško, apsupto nuostabios turkio spalvos ir vandens augalijos bei gyvūnijos turtingo Indijos vandenyno, skalaujančio šios pasakiško grožio salos baltojo smėlio paplūdimius.

• Beach Villas – 148 numeriai. Atskiri vienaaukščiai, šalia paplūdimio esantys nameliai. Kiekvienas jų turi po nedidelį nuosavą paplūdimio ruožą.
  • Presidential Suites – 2 numeriai. Prabangūs ir erdviai įrengti kambariai. Yra įrengtas nedidelis baseinas ir sūkurinė vonia.

Numeriuose:

• vandens sporto įranga
  • pramoginės programos
  • diskoteka

*Dauguma šių paslaugų yra už papildomą mokestį.

Vaikams:

• vaikiškas baseinas
  • vaikų priežiūra

Paplūdimys: privatus, viešbučiui priklausančioje saloje.

Kontaktai:

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ROYAL ISLAND RESORT & SPA

Katerina
2022-01-07
Gyvenome paplūdimio viloje ir šeimyninėje paplūdimio viloje. Buvome labai patenkinti atostogomis, jos pranoko mūsų lūkesčius. Baldai ir buitinė technika vilose gana pavargusi, bet nenustebino, todėl vis tiek buvo patogu jose gyventi. Valymo paslaugos puikios, labai greitos ir vykdomos 2 kartus per dieną. Švediškas stalas ir visas maistas buvo nerealūs, tikrai labai daug pasirinkimų kiekvieno skoniui. Skirtingų rūšių sriubos pietums ir vakarienei, košės pusryčiams. Visada buvo nuostabios Petų Azijos virtuvės. Ledai tiekiami per pietus ir vakarienes. Deja, kai kurios šviežios daržovės ir vaisiai buvo neprinokę. Lankėmės per Naujuosius metus ir buvome maloniai nustebinti Naujųjų metų vakariene, per kurią buvo įvairių šalių patiekalų (meksikiečių, indų, europiečių, japonų, kt.). Fejerverkai ir vakarėlis paplūdimyje taip pat buvo labai geri, buvo nuostabi naktis. Padavėjai labai paslaugūs, dėmesingi ir draugiški. Iš vandens sporto išbandėme nardymą su vėžliais - buvo labai įspūdinga. Taip pat lankėmės kelete vandenlentės pamokų, buvo smagu. Visos vandens pramogos gerai organizuotos. Pats paplūdimys nuostabus, o nardymo galimybės pradedantiesiems labai geros. Kai plaukiojome šalia vilos, matėme daug skirtingų, spalvotų žuvyčių ir net mažų ryklių. Apskritai, nardymas labai jaudinantis ir nesunkus. Vienintelis blogas dalykas, kuriam nebuvome pasiruošę, buvo uodai. Jų labai daug ir jie sukandžioja visur bet kuriuo paros metu. Verta atsivežti priemonių nuo vabzdžių. Apskritai, esame labai patenkinti savo atostogomis :)
Sandra
2022-01-05
Geriausias viešbutis, kuriame kada nors buvome. Viskas - paplūdimys, vilos, valymas, maistas, personalas, aptarnavimas, kt. - 10 kartų viršijo mūsų lūkesčius. Visi darbuotojai itin draugiški ir tikrai rūpinosi svečiais. Pačios geriausios atostogos. Tikrai rekomenduotume viešbutį viesiems.
Rima
2021-12-18
Gavome kambarius labai geroje salos vietoje (kambariai 119 ir 120) ir turėjome puikias atostogas. Personalas labai mandagus ir draugiškas. Kambariai erdvūs, švarūs, tiesiai prieš paplūdimį. Maistas labai geras. Be „viskas įskaičiuota“ maitinimo alkoholiniai gėrimai gana brangūs. Rifas negyvas, bet yra daug žuvų, matėme mažus ryklius, 2 dideles mantas ir žaidėme su vėžliu. Turėjome savo įrangą ir nardėme aplink salą, srovė gana stipri, tad reikia būti atsargiems. Apskritai, viešbutį rekomenduočiau visiems.
Sandra
2021-12-02
Mano sesuo ir aš apsistojome paplūdimio viloje. Vienintelis minusas, kad turėjome dalytis viena lova. Vonios kambarys su lauko dušu šiek tiek glumino, nes buvo atviras į lauką, kur buvo dušas. Yra varžtas, kuriuo iš kambario galima užrakinti vonios kambarį dėl saugumo, bet tai vis tiek buvo mielas kambarys. Turėjome nuosavą balkoną su tiesioginiu išėjimu į jūrą ir gultus. Visas personalas tiesiog deimantai, labai malonūs. Padavėjai labai dėmesingi. Visur labai švaru ir tvarkinga. Personalas kas rytą valydavo paplūdimį ir pan. Galima vykti į ekskursijas, užsiimti veiklomis, yra parduotuvė. Reikia nusiteikti išleisti daug pinigų, nes viskas nepigu. Galiu pridėti, kad mažiesiems čia nelabai yra ką veikti. Labai džiaugėmės, kad nereikėjo skubėti ir būti stumdomam. Tikras, šiltas sutikimas. Duoda paplūdimio ir baseino rankšluosčius, tad nereikia turėti savo. Jei ieškote poilsio ir atsipalaidavimo, juos gausite. Tikrai rekomenduoju.
Saida
2021-11-18
Nuostabus viešbutis. Jei jame apsistosite - nenusivilsite. Įsimintina viešnagė.